wtorek, 27 maja 2014

Nowe zapachy do domu

Hej Wszystkim!
Praktycznie nigdy w moich zakupach, "haul'ach" nie pojawiaja sie u mnie swieczki,
glownie dlatego,ze zanim mi sie uzbieraja produkty, ktore chce Wam pokazac to swieczki sa juz wypalone;p
Wiec dzisiaj chcialam Wam napisac o swieczkach jakie ostatnio zakupilam w tesco (trafilam na promo - 3 w cenie 2 :)). Tak wiec zakupilam 3 zapachy,ktore mi sie najbardziej spodobaly:


I oto moje 3 swieczkowe "siostry"


Pierwsza z lewej to zapach Damson & Pomegranate - granat (sprawdzilam w wujku google co to damson i jest to damaszek - za chiny nie mam pojecia co to jest, tutaj wujek google tez niestety nie pomogl,natomiast na etykiecie jest sliwka,wiec podejrzewam,ze jest to albo rodzaj sliwki albo cos w ten desen).
Swieczka bardzo ladnie pachnie w opakowaniu,po odpaleniu zapach nie jest tak intensywny,ale jest ok. Jest niby firmy tesco,ale na opakowaniu nigdzie nie widze ich loga


Posrodku stoi zapach limonki i figi i tutaj rowniez w opakowaniu zapach cudowny, natomiast po odpaleniu..zapach nie byl zbyt wyraznie wyczuwalny, natomiast teraz kiedy juz sie wypalila praktycznie od polowy zapach jest bardziej intensywny. Dopiero teraz tez zauwazylam cos w rodzaju kulki w niej i podejrzewam,ze tam skupiona jest cala kwintesencja zapachu. I na tej juz widnieje napis Tesco:)


Po prawej mamy slodka wanilie...ach..w opakowaniu - boska! Po odapleniu..nie mam pojecia,bo jeszcze jej nie palilam:) I ta znowu nie ma napisu Tesco,wiec juz sama niewiem jakiej firmy sa:)


Moja ulubiona swieczka jak do tej pory jest swieczka z Air Wick z serii Colours and Nature o zapachu White Vanilla Bean,
czyli nic innego jak ziarna wanilii i faktycznie! Nie tylko w opakowaniu,ale i po odpaleniu pachnie jak budyn waniliowy,ale nie taki z papiorka (tytki) tylko jak prawdziwy budyn..pycha! Az ma sie ochote ja zjesc:) jak tylko wypale te,to na pewno ruszam po ta z Air Wick - szkoda,ze na nia nie obowiazuje ta promo,wzielabym ich caly zapas!
Wkleje Wam foto,zebyscie wiedzialy o jaka mi dokladnie chodzi:):


A jakie sa Wasze ulubione zapachy?
Moze mi cos polecicie?
Buziaki i do nastepnego!:*:*





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz